Εξαιρετικός ο Ολυμπιακός δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στη Λαμία (μόνο στο τρίτο σετ προέβαλε ουσιαστική αντίσταση) και επικράτησε δίκαια με 3-0.
«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. «Συγχαρητήρια στα παιδιά για την εμφάνιση και τη νίκη. Παρά την πολυήμερη αποχή είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα που παρουσιάσαμε», είπε ο Γιάννης Καλμαζίδης ενώ ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος παραδέχθηκε ότι: «Δεν παίξαμε καλά και με κλεφτοπόλεμο προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε προβλήματα στον Ολυμπιακό ο οποίος παρουσιάστηκε πολύ σοβαρός».
«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. «Συγχαρητήρια στα παιδιά για την εμφάνιση και τη νίκη. Παρά την πολυήμερη αποχή είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα που παρουσιάσαμε», είπε ο Γιάννης Καλμαζίδης ενώ ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος παραδέχθηκε ότι: «Δεν παίξαμε καλά και με κλεφτοπόλεμο προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε προβλήματα στον Ολυμπιακό ο οποίος παρουσιάστηκε πολύ σοβαρός».
Τα σετ: 25-15, 25-17, 25-22
Ολυμπιακός (Καλμαζίδης): Κούναρι 13 (9/18 επ., 2 μπλοκ, 2 άσοι, 69% υπ. - 56% άριστες), Τίσερ 1, Κυριαζής 8 (8/11 επ.89% υπ. - 33% άριστες), Ανδρεάδης 8 (3/4 επ., 5 μπλοκ), Τζούριτς 10 (5/7 επ., 4 μπλοκ), Μίλκοβιτς 12 (11/17 επ.) / Στεφάνου-λ 81% υπ. - 31% άριστες
ΓΣ Λαμία (Ανδρεόπουλος): Μαρούλης 1, Κόμελ 10 (8/17 επ., 59% υπ. - 26% άριστες), Ρόλιτς 1 (1/10 επ., 56% υπ. - 11% άριστες), Πελεκούδας 2 (2/8 επ.), Τόπελ 9 (7/22 επ.), Σέφτικ 6 (6/9 επ.) / Παπαδημητρίου -λ 47% υπ. -0% άριστες, Ριζόπουλος 1, Σφενδυλάκης
Ολυμπιακός (Καλμαζίδης): Κούναρι 13 (9/18 επ., 2 μπλοκ, 2 άσοι, 69% υπ. - 56% άριστες), Τίσερ 1, Κυριαζής 8 (8/11 επ.89% υπ. - 33% άριστες), Ανδρεάδης 8 (3/4 επ., 5 μπλοκ), Τζούριτς 10 (5/7 επ., 4 μπλοκ), Μίλκοβιτς 12 (11/17 επ.) / Στεφάνου-λ 81% υπ. - 31% άριστες
ΓΣ Λαμία (Ανδρεόπουλος): Μαρούλης 1, Κόμελ 10 (8/17 επ., 59% υπ. - 26% άριστες), Ρόλιτς 1 (1/10 επ., 56% υπ. - 11% άριστες), Πελεκούδας 2 (2/8 επ.), Τόπελ 9 (7/22 επ.), Σέφτικ 6 (6/9 επ.) / Παπαδημητρίου -λ 47% υπ. -0% άριστες, Ριζόπουλος 1, Σφενδυλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου