Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ gato..

Τρίτη, 20 Απριλίου 2010

Καλησπέρα σε όλους.
Συνεχίζει το πρόβλημα με το internet και κάνει την προσπάθεια μου
ακόμη ποιό δύσκολη.


Σήμερα έχει αρκετά ενδοιαφέροντα παιχνίδια.


Στο μεγάλο παιχνίδι του champions league θα πάω με το γκολ-γκολ
και την πιθανή ισσοπαλία.Και οι δύο προπονητές θα είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα.
To γκολ-γκολ παίζεται στο 1.90 και η ισσοπαλία στο 3,20.


Στην Σουηδία τώρα στο παιχνίδι των δύο φορμαρισμένων θα επιλέξω το over στο 2.00.
Ενώ και εδώ θα είναι πολύ πιθανή η ισσοπαλία στο 3.25.


Στην Αγγλία Νότς Κάουντι και Ρέντινγκ στο over θα μας δώσουν ακόμα δύο σημεία δυνατά
σε καλές αποδόσεις 1.80 και 1.65 αντίστοιχα.


Στην Αυστρία μπορεί η Νέουσταντ να μας δώσει το καλοπληρομένο διπλό στο 2.10 απέναντι στην Κάρντεν που βρίσκεται στα χαμένα.
Απο κει και μετά το χάος.


Μονά αποδεκτά:
Ίντερ Χ (3.20).


Μάλμε Χ (3.25).


Για να δούμε και τις δυάδες μας.


Ίντερ γκολ-γκολ (1.90).
Μπάγερν over (1.85).

Νότς Κάουντι over (1.80).
Mάλμε over (2.00).

Nέουσταντ 2 (2.10).
Ρέντινγκ over (1.65).


Αυτά λοιπόν για σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Download

Label 4

ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΑΣ BLOG-SITE

Το BLOG-SITE μας ανανεώθηκε έγινε πιο πρακτικό και πιο καλαίσθητο... Οι απόψεις μας όμως παρέμειναν ίδιες...

Το VolleyPaok είναι μαζί σας με συνεχή ενημέρωση όλο το 24ώρο...
Άμεσα και όχι έμεσα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση...
Η μοναδική ενημέρωση στο διαδίκτυο αποκλειστικά και μόνο για το ανδρικό και γυναικείο βόλει του Π.Α.Ο.Κ.

Υ.Γ. Επιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς! πρoσπάθησαν κάποιοι αλλα ΔΕΝ το πέτυχαν! Και όμως, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ... VolleyPaok και είσαι μέσα... ενημέρωση, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με αξιοπρέπεια και σάτιρα... Για το καλό του Π.Α.Ο.Κ.

VolleyPaok "Και είσαι μέσα"...
Ενημέρωση με αξιοπρέπεια και σάτιρα...
Γιατί ετσι απλά Βόλει Π.Α.Ο.Κ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ TOY VolleyPaok




Έπειτα από αρκετές προσπ
άθ ειες δημιουργίας ενός BLOG-SITE με μόνο και ξεκάθαρο στόχο να προβάλουμε όλα τα νέα για το βόλει του ΠΑΟΚ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την δημιουργία της ιστοσελίδας www.volleypaok.gr Αλλα και το BLOG μας volleypaok.blogspot.com

Εδώ και 4 χρόνια ζωής το VolleyPaok δίνει την ευκαιρία στον οπαδό του ΠΑΟΚ και στον εκάστοτε επισκέπτη να ενημερώνεται για όλες τις δραστηριότητες του τμήματος βόλει του ΠΑΟΚ μας αλλα και όχι μόνο.. Πλέον παρέχεται η δυνατότητα στον επισκέπτη – αναγνώστη να διαβάζει τις απόψεις των οπαδών του ΠΑΟΚ και όχι του εκάστοτε δημοσιογράφου κτλ – παρατρεχάμενου - αυλοκόλακα της εκάστοτε διοίκησης (ΑΣ - ΤΑΠ κτλ) που θέλει ή του επιβάλουν να σχηματίσει άποψη στον κόσμο με σκοπό την παραπλάνηση.

Υ.Γ. ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ!!