Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟ ΜΠΟΓΙΤΣ ΣΤΟ olapaok "Έχω προτάσεις, περιμένω τον ΠΑΟΚ"

Είναι από τους παίκτες του ΠΑΟΚ που αγαπήθηκε από τον κόσμο της ομάδας και έδειξε την πρώτη του χρονιά μακριά από το Μαυροβούνιο ότι μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο. Ο λόγος για τον Μάρκο Μπόγιτς, το όνομα του οποίου φιγουράρει ψηλά σε αρκετές στατιστικές κατηγορίες της Α1, ενός βολεϊμπολίστα που η απόδοσή του φέτος επηρέαζε είτε θετικά, είτε αρνητικά τον ΠΑΟΚ.
Ο Μπόγιτς που την Τετάρτη (13/4) αναχωρεί για το Βελιγράδι είπε αρχικά στο olaPAOK.gr ότι ίσως επιστρέψει στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι. "Ίσως έρθω για να κάνω διακοπές αλλά και να δω τους φίλους μου και συμπαίκτες μου στον ΠΑΟΚ".
Στη συνέχεια δήλωσε: "Είμαι ικανοποιημένος από την παρουσία μου στην ομάδα, είμαστε μια παρέα, το κλίμα είναι εξαιρετικό. Νομίζω ότι πραγματοποιήσαμε καλή πορεία. Ίσως μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι περισσότερο, αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι παρουσιαστήκαμε ανταγωνιστικοί. Στο τελευταίο ματς με τον Ηρακλή δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε, δεν καταφέραμε να προκριθούμε στους τελικούς και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Αλλά και η τέταρτη θέση μας αφήνει ικανοποιημένους".
Για το θέμα της ανανέωσής της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ είπε: "Δεν ξέρω ακόμη τίποτα. Δεν έχω μιλήσει με κάποιον από την ομάδα. Έχω αρκετές προτάσεις από ομάδες του εξωτερικού, για παράδειγμα από την Ολλανδία και την Τουρκία. Τα χρήματα που μου δίνουν είναι περισσότερα από αυτά που έπαιρνα φέτος στον ΠΑΟΚ και νομίζω ότι θα βοηθήσει την καριέρα μου αν παίξω βόλεϊ σε κάποια άλλη χώρα. Βέβαια, είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά των ανθρώπων του ΠΑΟΚ και θέλω να μιλήσω μήπως μείνω και τη νέα σεζόν. Μου οφείλεται ένα ποσό από την φετινή χρονιά το οποίο δεν θα αργήσω να το πάρω. Τα οικονομικά γενικότερα στην Ελλάδα δεν είναι τα καλύτερα δυνατά, από ότι έχω μάθει μόνο τρεις ομάδες πληρώνουν κανονικά, ο ΠΑΟΚ, ο Αρης και η Πάτρα".
Τέλος, ο Μαυροβούνιος ακραίος του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στους φιλάθλους του "Δικεφάλου": "Είναι καταπληκτικοί και τους ευχαριστώ για την αγάπη που μου δείχνουν. Μιλάω συχνά μαζί τους στο facebook. Θέλω να τους πω ότι είναι... τρελοί και ότι δημιουργούν φανταστική ατμόσφαιρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Download

Label 4

ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΑΣ BLOG-SITE

Το BLOG-SITE μας ανανεώθηκε έγινε πιο πρακτικό και πιο καλαίσθητο... Οι απόψεις μας όμως παρέμειναν ίδιες...

Το VolleyPaok είναι μαζί σας με συνεχή ενημέρωση όλο το 24ώρο...
Άμεσα και όχι έμεσα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση...
Η μοναδική ενημέρωση στο διαδίκτυο αποκλειστικά και μόνο για το ανδρικό και γυναικείο βόλει του Π.Α.Ο.Κ.

Υ.Γ. Επιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς! πρoσπάθησαν κάποιοι αλλα ΔΕΝ το πέτυχαν! Και όμως, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ... VolleyPaok και είσαι μέσα... ενημέρωση, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με αξιοπρέπεια και σάτιρα... Για το καλό του Π.Α.Ο.Κ.

VolleyPaok "Και είσαι μέσα"...
Ενημέρωση με αξιοπρέπεια και σάτιρα...
Γιατί ετσι απλά Βόλει Π.Α.Ο.Κ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ TOY VolleyPaok




Έπειτα από αρκετές προσπ
άθ ειες δημιουργίας ενός BLOG-SITE με μόνο και ξεκάθαρο στόχο να προβάλουμε όλα τα νέα για το βόλει του ΠΑΟΚ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την δημιουργία της ιστοσελίδας www.volleypaok.gr Αλλα και το BLOG μας volleypaok.blogspot.com

Εδώ και 4 χρόνια ζωής το VolleyPaok δίνει την ευκαιρία στον οπαδό του ΠΑΟΚ και στον εκάστοτε επισκέπτη να ενημερώνεται για όλες τις δραστηριότητες του τμήματος βόλει του ΠΑΟΚ μας αλλα και όχι μόνο.. Πλέον παρέχεται η δυνατότητα στον επισκέπτη – αναγνώστη να διαβάζει τις απόψεις των οπαδών του ΠΑΟΚ και όχι του εκάστοτε δημοσιογράφου κτλ – παρατρεχάμενου - αυλοκόλακα της εκάστοτε διοίκησης (ΑΣ - ΤΑΠ κτλ) που θέλει ή του επιβάλουν να σχηματίσει άποψη στον κόσμο με σκοπό την παραπλάνηση.

Υ.Γ. ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ!!