Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με το διαιτητή Σπύρο Βούλγαρη. Τον ευχαριστεί για την «άψογη διαιτησία του» στον αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ 0-0 (25/2/2002).


Ο κύριος Γιάννης Σπάθας ήταν όπως λέει και η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ,ο αρχιερέας της παράγκας. Δείτε ένα κομμάτι από τις κασέτες που είχε βγάλει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος εκείνη την περίοδο στην εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» .

Ο Γιάννης Σπάθας ήταν πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Πειραιά.

Διαβάστε παρακάτω.

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με το διαιτητή Σπύρο Βούλγαρη. Τον ευχαριστεί για την «άψογη διαιτησία του» στον αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ 0-0 (25/2/2002). Τον ρωτά αν στην Κρήτη που πήγε να σφυρίξει συνάντησε τον Λάμπρο Μάρη. Ο Βούλγαρης επιβεβαιώνει ότι συναντήθηκε μαζί του και ότι ο Μάρης τού είπε ότι οι άνθρωποι του ΟΦΗ ενδιαφέρονται για τον «άσο» και ότι είναι διατεθειμένοι να δώσουν χρήματα. Ο Βούλγαρης απάντησε ότι θα βοηθήσει όσο μπορεί χωρίς να εκτεθεί ο ίδιος. Ο Μάρης «του ζήτησε» κάποιες κάρτες σε παίκτες του ΠΑΟΚ. Ο Γιάννης Σπάθας είχε ζητήσει έξι κίτρινες κάρτες στον Βούλγαρη. Ο ΟΦΗ εκείνη την περίοδο ήταν στις τελευταίες θέσεις και κινδύνευε άμεσα με υποβιβασμό και ο ΠΑΟΚ ήταν στις πρώτες θέσεις και διεκδικούσε μαζί με τον ΠΑΟ την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ.


Σπάθας: Κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ. Οι άνθρωποι εκεί πέρα, οι φίλοι από την Κρήτη δεν έχουν παράπονα. Μια φάση μπορούσε, αλλά γενικά μου λέει, οι άνθρωποι μου λέει, δεν βαριέσαι, δεν έχουμε. Άμα μας ξαναπαίξει...Θέλω να σε ρωτήσω κάτι Σπύρο.

Σπύρος: Ναι, σε ακούω.

Σπάθας: Έχεις μιλήσει με τον Λάμπρο καθόλου;

Σπύρος: Με τον Λάμπρο τον Μάρη;

Σπάθας: Ναι.

Σπύρος: Ναι, με πήρε τηλέφωνο.

Σπάθας: Περιμένεις κάτι;

Σπύρος: Όχι

Σπάθας: Εγώ χαίρομαι να περιμένεις, κατάλαβες τι λέω.

Σπύρος: Ο Λάμπρος με πήρε τηλέφωνο το Σάββατο που ήμουν κάτω, στο Ηράκλειο.

Σπάθας: Ωραία.

Σπύρος: Εντάξει; Λοιπόν... και μου είπε, έλα να συναντηθούμε.

Λοιπόν... και πράγματι συναντηθήκαμε. Λοιπόν. Μου είπε, λοιπόν, ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τον άσο και είναι διατεθειμένοι να δώσουνε χρήματα. Λοιπόν, εγώ του είπα, ό,τι μου είπες εσύ...

Σπάθας: Μάλιστα, ναι.

Σπύρος: Και γυρίζει και μου λέει, το ξέρει και ο Γιάννης, το ξέρουνε... και διάφορα τέτοια.

Σπάθας: Τίποτα δεν ήξερα.

Σπύρος: Του λέω, άκουσέ με να σου πω κάτι. Εγώ έχω μιλήσει με τον Γιάννη. Μου έχει πει όσο μπορώ, χωρίς να εκτεθώ, να πάω λίγο την ομάδα. Έτσι; Λοιπόν, αλλά από 'κεί και πέρα, Λάμπρο, το μόνο που προέχει είναι ο Σπύρος και τίποτα άλλο. Και γυρίζει και μου λέει, θα σου ζητήσω τότε κάποιες κάρτες. Λοιπόν, και μου ζητάει τα ονόματα που μου είχες δώσει εσύ να μην τα δείξω. Έτσι; Μου είπε ότι οι άνθρωποι στον «άσο» είναι διατεθειμένοι να δώσουν κάποια χρήματα. Έτσι; Εγώ του είπα αυτά τα πράγματα, μπήκα μέσα στο παιχνίδι, από τους έξι που μου είχες δώσει εσύ, παίζανε οι δυο. Οι άλλοι τέσσερις ήταν πάγκο.

Σπάθας: Ωραία.

Σπύρος: Έβγαλα στον έναν...

Σπάθας: Μπράβο.

Σπύρος: Ο οποίος έγινε μετά αλλαγή και μπήκανε δύο από αυτούς. Να σου πω και κάτι άλλο; Και μου είπαν ότι πλήρωναν οι άνθρωποι κάποια χρήματα, χωρίς να μου προσδιορίσει ποσό και μου είπε ότι έχε υπ' όψιν σου ότι στο «Χ» δεν παίρνεις τίποτα. Έτσι ακριβώς, όπως στο λέω. Και του λέω Λάμπρο, το πρώτο που προέχει είναι ο Σπύρος, ακριβώς όπως σου το λέω, και μου έχει πει και ο Γιάννης ότι μπορώ...

Σπάθας: Αδελφέ, εγώ απέναντί σου αγόρι μου θέλω να είμαι εντάξει, γι' αυτό επειδή τους είπα να μη στείλουνε πουθενά τίποτα, θα φροντίσω με τους ανθρώπους να πιούμε έναν καφέ γιατί είναι καλοί άνθρωποι, αλλά θέλω να ακούσεις ότι ο Γιάννης δεν έχει ανακατευτεί σε τίποτα που να ήταν επιλήψιμο για το Σπύρο.

Σπύρος: Και εσύ Γιάννη να ξέρεις ότι ο Σπύρος δεν παίζει χωρίς τον Γιάννη. Εντάξει; Γιάννη, ό,τι θέλεις για το επόμενο, σε περιμένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Download

Label 4

ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΑΣ BLOG-SITE

Το BLOG-SITE μας ανανεώθηκε έγινε πιο πρακτικό και πιο καλαίσθητο... Οι απόψεις μας όμως παρέμειναν ίδιες...

Το VolleyPaok είναι μαζί σας με συνεχή ενημέρωση όλο το 24ώρο...
Άμεσα και όχι έμεσα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση...
Η μοναδική ενημέρωση στο διαδίκτυο αποκλειστικά και μόνο για το ανδρικό και γυναικείο βόλει του Π.Α.Ο.Κ.

Υ.Γ. Επιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς! πρoσπάθησαν κάποιοι αλλα ΔΕΝ το πέτυχαν! Και όμως, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ... VolleyPaok και είσαι μέσα... ενημέρωση, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με αξιοπρέπεια και σάτιρα... Για το καλό του Π.Α.Ο.Κ.

VolleyPaok "Και είσαι μέσα"...
Ενημέρωση με αξιοπρέπεια και σάτιρα...
Γιατί ετσι απλά Βόλει Π.Α.Ο.Κ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ TOY VolleyPaok




Έπειτα από αρκετές προσπ
άθ ειες δημιουργίας ενός BLOG-SITE με μόνο και ξεκάθαρο στόχο να προβάλουμε όλα τα νέα για το βόλει του ΠΑΟΚ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την δημιουργία της ιστοσελίδας www.volleypaok.gr Αλλα και το BLOG μας volleypaok.blogspot.com

Εδώ και 4 χρόνια ζωής το VolleyPaok δίνει την ευκαιρία στον οπαδό του ΠΑΟΚ και στον εκάστοτε επισκέπτη να ενημερώνεται για όλες τις δραστηριότητες του τμήματος βόλει του ΠΑΟΚ μας αλλα και όχι μόνο.. Πλέον παρέχεται η δυνατότητα στον επισκέπτη – αναγνώστη να διαβάζει τις απόψεις των οπαδών του ΠΑΟΚ και όχι του εκάστοτε δημοσιογράφου κτλ – παρατρεχάμενου - αυλοκόλακα της εκάστοτε διοίκησης (ΑΣ - ΤΑΠ κτλ) που θέλει ή του επιβάλουν να σχηματίσει άποψη στον κόσμο με σκοπό την παραπλάνηση.

Υ.Γ. ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ!!