Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Φ.ΣΑΝΤΟΣ






ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ...


Το τέλος του από την τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ ανακοίνωσε ο Φερνάντο Σάντος σε συνέντευξη τύπου που παρέθεσε στο γήπεδο της Τούμπας. Ανέφερε πως νιώθει πολύ κουρασμένος από αυτή την τριετία και πως δεν νιώθει ότι μπορεί να υποστηρίξει ένα νέο πλάνο. Ευχαρίστησε όλους τους διοικούντες, τους συνεργάτες του και τον κόσμο. Όπως είπε, την απόφαση αυτή την έχει λάβει εδώ και 2 μήνες....

Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη...

"Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο για την πρόσκληση που μου έκανε για να συμμετάσχω σε ένα νέο τριετές πλάνο. Ταυτόχρονα θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλους αυτούς που προσπάθησαν να με κρατήσουν και άλλο εδώ. Για μένα ήταν μεγάλη τιμή και χαρά που μπόρεσα να βάλω ένα λιθαράκι για να μπει η ομάδα στον δρόμο της. Ωστόσο θεώρησα πως την δεδομένη στιγμή δεν θα είναι το καλύτερο ούτε για μένα ούτε για τον ΠΑΟΚ να συνεχίσω.

Γι' αυτό, αυτήν την στιγμή του αποχαιρετισμού, θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα. Τους παίκτες, το τεχνικό και το ιατρικό επιτελείο, τους φροντιστές και με ένα τρόπο ιδιαίτερο και πολύ ξεχωριστό τους φίλους που πέρασα τόσες πολλές ώρες παίζοντας "μπουρλότο", τους Ιωσηφίδη και Κυριάκο.

Επίσης μία ειδική μνεία στον φίλο μου και πρόεδρο Θοδωρή Ζαγοράκη. Που ήταν ο εμπνευστής του πλάνου και ο κύριος υπεύθυνος για όσα έχουμε πετύχει ως τώρα και όσα θα πετύχουμε στο μέλλον.

Από εκεί και πέρα μία ξεχωριστή αναφορά ανήκει στον Βρύζα τον οποίο τον έκανα εδώ φίλο μου στον ΠΑΟΚ και έπαιξε καταλυτικό ρόλο για την επιτυχία του πλάνου. Ο τρόπος με τον οποίο στήριξε το οικοδόμημα ήταν ξεχωριστής σημασίας.


Επίσης να ευχαριστήσω και τον Κονσεϊσάο γιατί και αυτός έπαιξε τον ρόλο του για να έρθουν όλα όσα πετύχαμε ως τώρα.

Από εκεί και πέρα ένα ευχαριστώ στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Εσείς είστε η ψυχή του ΠΑΟΚ, το σώμα του ΠΑΟΚ. Συγχαρητήρια σε όλους. Επίσης ευχαριστώ και τους δημοσιογράφους για τον σεβασμό που μου δείξατε όλα αυτά τα τρία χρόνια".

"Τρία εξαντλητικά χρόνια"

Ο Σάντος ανέλυσε διεξοδικά το λόγο για τον οποίον αποφάσισε να αποχωρήσει:

"Έχω πάρει την απόφαση μου εδώ και δύο μήνες. Όπου και ανακοίνωσα πρώτα στο τεχνικό επιτελείο μου ότι αυτός θα είναι ο τελευταίος χρόνος μας στον ΠΑΟΚ. Θεωρώ ότι αυτά τα τρία χρόνια ήταν πολύ εξαντλητικά για μένα και θεώρησα πως δεν τηρούσα τις κατάλληλες συνθήκες όσον αφορά την 100% αφοσίωση μου και θέληση μου ώστε να μπορώ να αναλάβω ένα νέο πλάνο που θα απαιτήσει 100% προσπάθεια και αφοσίωση. Να θέλεις να ασχοληθείς 24 ώρες το 24ωρο, η πίεση για τους αγώνες και εγώ την δεδομένη στιγμή δεν αισθάνομαι έτσι.

Και το έχω πει πολλές φορές ότι η απόφαση θα πρέπει να είναι σωστή και για μένα και για τον σύλλογο. Και αισθάνομαι πως αν δεν είμαι 100% έτοιμος για να αναλάβω κάτι καινούργιο και να έχω αυτήν την καθημερινή τριβή, δεν θα ήταν το καλύτερο ούτε για μένα ούτε για την ομάδα να αναλάβω κάτι καινούργιο. Ξέρετε ότι είμαι 100% συγκεντρωμένος στην δουλειά μου αλλά την δεδομένη στιγμή δεν αισθάνομαι έτοιμος, αισθάνομαι μία κόπωση.

Τουλάχιστον για ένα μήνα δεν πρόκειται να προπονήσω κανέναν άλλον σύλλογο. Τώρα για τρεις-τέσσερις μήνες μετά δεν ξέρω. Άλλωστε και εγώ δεν ξέρω αν μπορώ να ζήσω χωρίς το ποδόσφαιρο. Μία φορά που το έκανα πριν από 10-15 χρόνια μετά από 3-4 μήνες ουσιαστικά δεν ήξερα που βρισκόμουν και δεν ήξερα που να κάνω μπάνιο γιατί ήμουν συνηθισμένος να κάνω μπάνιο μετά την προπόνηση στα αποδυτήρια.


Ίσως οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ να πίστευαν ότι θα προσπαθούσαν να με πείσουν αν η ομάδα για παράδειγμα κατάφερνε να βγει πρώτη στα πλέι οφ, όμως εγώ ήμουν από την αρχή ξεκάθαρος ότι δεν θα άλλαζε η απόφαση μου. Πήρα την απόφαση μου μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό και δεν είχε καμία σχέση μετά το παιχνίδι με τον Άρη. Ίσα, ίσα εκείνη την στιγμή πραγματικά πίστευα ότι ο ΠΑΟΚ θα κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Απλά είμαι κουρασμένος από την καθημερινή τριβή, την οποιανδήποτε μικρολεπτομέρεια. Εντάξει, μπορεί να μην το καταλαβαίνετε πολύ καλά, αλλά το επάγγελμα αυτό είναι πολύ απαιτητικό. Για εμάς δεν είναι αυτή η δουλειά μόνο 2 ώρες αγώνας και μία προπόνηση. Χρειάζομαι κάποιο χρόνο να ξεκουραστώ να το περάσω με τον εαυτό μου. Από εκεί και πέρα μετά από 3 μήνες μπορεί να χτυπιέμαι στους… τοίχους χωρίς ποδόσφαιρο και να αναζητώ κάτι.

Η αποχώρησή μου δεν έχει να κάνει με τον ΠΑΟΚ, αλλά με τα 25 χρόνια που έχω στην πλάτη μου. Αν ήθελα να φύγω σε άλλη ομάδα θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Να είχα π.χ. τρελές απαιτήσεις από τον ΠΑΟΚ που θα ήξερα ότι δεν θα μπορεί να μου της εκπληρώσει για να φύγω και να πάω αλλού. Αλλά αυτό θα ήταν κοροϊδία.

Για το αν έπαιξε ρόλο το μπάτζετ της νέας σεζόν:

"Δούλεψα τρία χρόνια με αυτά που είχε να μου προσφέρει ο σύλλογος. Ο πρόεδρος ήταν πάντα ξεκάθαρος και ειλικρινής με ό,τι είχε στην διάθεση του ο ΠΑΟΚ. Ποτέ δεν προσπάθησε να μου… πουλήσει φούμαρα. Οπότε σίγουρα δεν έπαιξε ρόλο στην απόφαση μου το μπάτζετ της επόμενης σεζόν».


Για το τι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ για να πετύχει στο Τσάμπιονς Λιγκ:

"Με τον Θοδωρή Ζαγοράκη είμαι μαζί του 200% ως φίλος και ως άνθρωπος του ποδοσφαίρου για ό,τι με χρειαστεί. Τώρα σε ό,τι αφορά τον νέο προπονητή νομίζω ότι αυτό πρέπει να το χειριστούν εξ ολοκλήρου οι διοικούντες. Αν μου ζητήσουν όμως οποιανδήποτε γνώμη, σίγουρα θα τους την δώσω. Γιατί και εγώ θέλω να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ, επειδή και εγώ θέλω να δω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή. Η ομάδα θα μπει πολύ νωρίς στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις οπότε όσο λιγότερες αλλαγές κάνει τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχει να πετύχει. Όσο λιγότερο πειράζουμε την ομάδα τόσες πολλές πιθανότητες υπάρχουν να πετύχουμε. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ ξέρουν πάρα πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν".

Για το αν θα ήθελε να δουλέψει ξανά στην Ελλάδα

"Αν είναι κάποια στιγμή να προπονήσω κάποιον σύλλογο, σίγουρα θα ήμουν ευχαριστημένος αν το έκανα εδώ στην Ελλάδα. Νοιώθω την Ελλάδα ως δεύτερη πατρίδα μου. Νιώθω μισός Πορτογάλος και μισός Έλληνας".

Για την Εθνική

«Να ευχηθώ στην Εθνική ομάδα να πετύχει ό,τι καλύτερο στο Μουντιάλ, που έχει κάνει εξαιρετική δουλειά μαζί με τον Ρεχάγκελ. Εγώ ποτέ δεν είχα καμία επικοινωνία με άνθρωπο της Εθνικής ομάδα. Δεν μου έδειξαν καμία θέληση τέτοια, δεν ξέρω από πού πηγάζει αυτή η φημολογία. Μόνο στις εφημερίδες το έχω διαβάσει».

Για το αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα

"Για τον ΠΑΟΚ θα είναι πάντα δύσκολο να καταφέρει να πάρει το πρωτάθλημα διότι συναντάει εμπόδια. Και φέτος στην αρχή μας έβαλαν εμπόδια αρκεί να δείτε τις διαιτησίες των πρώτων αγώνων. Μετά θεώρησαν ότι δεν θα είμαστε απειλή και μας άφησαν. Μέχρι το ματς με τον Άρη όπου είδαν τι γίνεται και μας στέρησαν τις πιθανότητες μας για τον τίτλο".


Για τον Ζόρζε Κόστα

"Ήταν ποδοσφαιριστής μου και μάλιστα αρχηγός. Γνωρίζω πολύ καλά την προσωπικότητα του και τον χαρακτήρα του. Ένας προπονητής που έχει ξεκινήσει τρία χρόνια την καριέρα του και έδειξε μεγάλα δείγματα των ικανοτήτων του. Δουλειές που δεν είναι και τόσο εύκολες. Το να ανεβάσεις μία ομάδα και να την κρατήσεις μερικές φορές είναι το ίδιο δύσκολο με το να κατακτήσεις ένα πρωτάθλημα. Έχει μεγάλες εμπειρίες διότι έχει παίξει στην Εθνική Πορτογαλία έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους.

Πληροί πολλές προϋποθέσεις για την τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ. Ωστόσο τις αποφάσεις τις παίρνει η διοίκηση όχι εγώ. Δεν εκνευρίστηκα, ούτε επηρεάστηκα αρνητικά για την φημολογία προπονητών. Ξέρω ότι η επαφή που έγινε με τον Ζόρζε Κόστα δεν έγινε προς κακό δικό μου απλά και ο πρόεδρος από την δική του πλευρά ίσως πίστευε πως μπορούσε πως θα με "τουμπάρει". Είμαι σίγουρος για αυτό".


Για το ματς με τον Άρη αύριο Τετάρτη

"Θα έχουμε την κατάλληλη διάθεση. Ωστόσο λίγους διαθέσιμους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές στην διάθεση μας. Συνολικά δώδεκα. Και από αυτούς τους 12 θα πρέπει να σκεφτώ πολύ σοβαρά για το αν θα αγωνιστούν ή όχι, διότι βρίσκονται στο όριο όσον αφορά τις κίτρινες κάρτες οπότε αν δεχτούν έστω και μία θα υπάρχει κίνδυνος να μην παίξουν στους πρώτους αγώνες της νέας σεζόν. Όσοι αγωνιστούν θα παίξουν έτσι όπως πρέπει. Αν σκεφτόμουν μόνο ως προπονητής θα παίξουν σίγουρα γιατί σε μένα παίζουν πάντα οι καλύτεροι.

Όμως εγώ πρέπει να προσέξω τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ. Και αν τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ είναι να μην πάρουμε το ρίσκο έτσι ώστε να τους έχει την νέα σεζόν διαθέσιμους θα πρέπει να μην παίξουν και να σεβαστώ την απόφαση του συλλόγου. Αν έμενα εγώ και του χρόνου θα έπαιρνα μόνος μου την απόφαση αυτήν. Τώρα όμως αφού δεν θα είμαι θα πρέπει να πάρω την καλύτερη απόφαση για το συμφέρον του συλλόγου .Το γεγονός όμως ότι όσοι παίξουν θα τα δώσουν όλα αυτό είναι σίγουρο".


Για το αν θεωρεί αποτυχία την πρώτη του χρονιά με τον ΠΑΟΚ

"Αν δεν ήταν αυτή η στρατηγική μας την πρώτη χρονιά τότε θα θεωρούνταν αποτυχία. Αν δεν υπήρχε αυτή η στρατηγική τότε θα μπορούσαμε να πάρουμε την πέμπτη θέση. Ε, και; Τι θα άλλαζε απλά θα πιστεύαμε σε.. παραμύθια. Η στρατηγική μας ήταν να χτίσουμε μία ομάδα από την αρχή και δεν μας ένοιαζε η θέση την πρώτη χρονιά. Ως αποτυχία θεωρώ την μη συμμετοχή μας στους ομίλους του Europa League. Ήμασταν καλύτεροι από την Χέρενφεϊν αλλά είχαμε πολλά προβλήματα τραυματισμών.

Δεν είχαμε καθαρόαιμο δεξί μπακ, είχαμε απουσίες πολλές αλλά το κυριότερο ήμασταν πολύ άτυχοι. Αυτό που με κόστισε εμένα είναι η μη συμμετοχή μας στους ομίλους. Κάθε ημέρα μαθαίνω. Η ομάδα πάντα ξέρει να ξεπερνάει μία δύσκολη στιγμή. Όπως μία δύσκολη στιγμή που υπήρχε κίνδυνος για την ενότητα της ομάδας ήταν μετά το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννενα".


Για τις σαρδέλες και τους αστακούς

"Από εκεί και πέρα θέλω να ζητήσω συγνώμη στον κόσμο για μία δήλωση που παρεξηγήθηκε από την πλειοψηφία του κόσμου. Όταν έκανα εκείνο τον παραλληλισμό με τις σαρδέλες. Η πλειοψηφία του κόσμου μάλλον το εξέλαβε ως κριτική μου προς τον σύλλογο αλλά τώρα πλέον πρέπει να κατάλαβε ότι δεν είχα τέτοια πρόθεση", είπε ο Σάντος που όταν τον ρώτησαν να πει για το τι έχει τώρα στο πιάτο του ο ΠΑΟΚ είπε στα ελληνικά: "γαρίδες!"

Θα έρθω στην φιέστα του τίτλου!

Στον επίλογο του ο Φερνάντο Σάντος δήλωσε: "Ο ΠΑΟΚ θα μείνει στην καρδιά μου. Εύχομαι με ψυχή μου να γυρίσω σε 11 μήνες από τώρα και αν γιορτάσω μαζί με τον κόσμο και τον νέο προπονητή το πρωτάθλημα του ΠΑΟΚ!".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Download

Label 4

ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΑΣ BLOG-SITE

Το BLOG-SITE μας ανανεώθηκε έγινε πιο πρακτικό και πιο καλαίσθητο... Οι απόψεις μας όμως παρέμειναν ίδιες...

Το VolleyPaok είναι μαζί σας με συνεχή ενημέρωση όλο το 24ώρο...
Άμεσα και όχι έμεσα με έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση...
Η μοναδική ενημέρωση στο διαδίκτυο αποκλειστικά και μόνο για το ανδρικό και γυναικείο βόλει του Π.Α.Ο.Κ.

Υ.Γ. Επιτρέπεται να πέσεις... Επιβάλλεται να σηκωθείς! πρoσπάθησαν κάποιοι αλλα ΔΕΝ το πέτυχαν! Και όμως, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ... VolleyPaok και είσαι μέσα... ενημέρωση, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με αξιοπρέπεια και σάτιρα... Για το καλό του Π.Α.Ο.Κ.

VolleyPaok "Και είσαι μέσα"...
Ενημέρωση με αξιοπρέπεια και σάτιρα...
Γιατί ετσι απλά Βόλει Π.Α.Ο.Κ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ TOY VolleyPaok




Έπειτα από αρκετές προσπ
άθ ειες δημιουργίας ενός BLOG-SITE με μόνο και ξεκάθαρο στόχο να προβάλουμε όλα τα νέα για το βόλει του ΠΑΟΚ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την δημιουργία της ιστοσελίδας www.volleypaok.gr Αλλα και το BLOG μας volleypaok.blogspot.com

Εδώ και 4 χρόνια ζωής το VolleyPaok δίνει την ευκαιρία στον οπαδό του ΠΑΟΚ και στον εκάστοτε επισκέπτη να ενημερώνεται για όλες τις δραστηριότητες του τμήματος βόλει του ΠΑΟΚ μας αλλα και όχι μόνο.. Πλέον παρέχεται η δυνατότητα στον επισκέπτη – αναγνώστη να διαβάζει τις απόψεις των οπαδών του ΠΑΟΚ και όχι του εκάστοτε δημοσιογράφου κτλ – παρατρεχάμενου - αυλοκόλακα της εκάστοτε διοίκησης (ΑΣ - ΤΑΠ κτλ) που θέλει ή του επιβάλουν να σχηματίσει άποψη στον κόσμο με σκοπό την παραπλάνηση.

Υ.Γ. ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ!!